چگونه از زانوبند طبی مراقبت کنیم؟


زانوبندهای طبی اغلب در استفاده معمولی آسیب می بینند. همیشه زانوبند خود را از نظر ساییدگی توسط پزشک بررسی کنید. شستشوی منظم با آب و صابون توصیه می شود. اگر یک تکه فلز از روی زانوبند طبی بیرون زد، آن را بپوشانید تا از آسیب به خود و دیگران جلوگیری کنید.

شما به یک زانوبند طبی نیاز دارید که به درستی کار کند. در صورت ساییده شدن زانوبند طبی باید تعویض شود. زانوبندهای طبی با دوام تر گران تر هستند، اما در عین حال می توان از آنها برای مدت طولانی استفاده کرد.

زانو یکی از بزرگترین و مهم ترین قسمت های بدن است. بنابراین ما باید مطمئن شویم که از آنها مراقبت می کنیم زیرا بدون آنها کار زیادی نمی توانیم انجام دهیم! برای حفظ سلامت زانوها، باید در صورت لزوم از آنها مراقبت کنید.

شما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که زانوهای شما در طول فعالیت و بهبودی پس از آسیب، حمایت و حمایت مناسبی دارند. یکی از راه های رفع این نیازها بی حرکت کردن آنها با زانوبند است. برا درمان زانو درد به کلینیک فیزیوتراپی فانتوم مراجعه نمایید.



زانوبند چگونه کار می کند؟

مفصل زانوی شما از استخوان ها، غضروف ها، رباط ها، تاندون ها و ماهیچه ها تشکیل شده است. با حرکات مختلف، مفصل زانو می تواند وزن زیادی را تحمل کند. ساختارهای زانوی شما ممکن است آسیب دیده یا از هم جدا شوند. زانوی شما ممکن است در اثر ضربه شدید در حین فعالیت های ورزشی یا یک بیماری زمینه ای آسیب ببیند.

انواع مختلف زانوبند طبی بر اساس عملکرد و سطح حمایت متفاوت است. در حالی که برخی از زانوبندهای طبی برای محافظت از زانو برای جلوگیری از آسیب طراحی شده اند، برخی دیگر از زانو برای کنترل درد حمایت می کنند. زانوبند طبی همچنین می تواند به تثبیت زانو در صورت آسیب کمک کند و زانو را بی حرکت کند تا بهبودی پس از آسیب را بهینه کند.

زانوبند طبی چگونه می تواند کمک کند؟

می تواند زانوی آسیب دیده را حمایت و تقویت کند. این تثبیت کننده پزشکی می تواند حرکت را در زمانی که زانوی شما پس از آسیب یا جراحی بهبود می یابد، محدود کند. همچنین، اگر آرتریت زانو دارید، می تواند درد و فشار را کاهش دهد. پزشک به شما خواهد گفت که کدام نوع زانوبند برای شما مناسب است و برای چه مدت از آن استفاده کنید.

زانوبند طبی و زانوبند فشاری

زانوبندهای مفصلی می توانند از زانوی آسیب دیده محافظت و تثبیت کنند. با محدود کردن حرکت در حین بهبودی زانو. مفاصل هر طرف زانو به جلوگیری از حداکثر کشش زانو و جلوگیری از آسیب رباط کمک می کند. همچنین در صورت ابتلا به آرتروز زانو درد و فشار را کاهش می دهد. زانوبندهای طبی مفصلی برای زانوهایی که نیاز به حمایت اضافی دارند، بهترین هستند.

زانوبند طبی مفصلی به دو صورت مفصل سخت و مفصل نرم وجود دارد. یک زانوبند طبی مفصلی نرم، پشتیبانی خفیف تا متوسط ​​را فراهم می کند، در حالی که یک زانوبند طبی مفصلی سفت و محکم، حمایت متوسط ​​تا حداکثر و حفاظت و پایداری بهتر در ورزش های تماسی را فراهم می کند.

توانایی خود را برای بهترین عملکرد در طول تمرین و ورزش با زانوبند افزایش دهید! این زانوبندهای طبی انعطاف‌پذیر هستند، درد را تسکین می‌دهند و در عین حال عملکرد کامل را حفظ می‌کنند و می‌توانند به راحتی زیر لباس برای استفاده روزمره پوشیده شوند. برای اینکه بفهمید کدام زانوبند برای شما بهترین است، از پزشک خود بخواهید تا زانوی شما را معاینه کند. پزشک شما بهتر می داند که آیا از زانوبند مفصلی برای تثبیت مفصل استفاده کند یا از زانوبند فشاری برای تسکین درد خفیف استفاده کند. به یاد داشته باشید که وقتی از زانوبند استفاده می کنید، می خواهید تنش را در زانوی خود احساس کنید. زانوبند طبی بسته به نیازهای شخصی شما باید راحتی و سطح حمایت مورد نیاز شما را فراهم کند. با این حال، اگر زانوبند شما ناراحت کننده، سفت است و گردش خون را محدود می کند، تسمه ها را شل کنید یا اندازه بزرگتر را انتخاب کنید.

روش صحیح استفاده از زانوبند طبی مفصلی

اگر در حال بهبودی از یک آسیب جدی زانو هستید، یک بریس پزشکی ممکن است همان چیزی باشد که نیاز دارید. استفاده از یک بریس پزشکی با کیفیت خوب، دامنه حرکتی شما را محدود می کند، که به کاهش درد و بهبود بهبودی کمک می کند.

با این حال، برای رسیدن به این هدف راحتی، باید زانوبند طبی را به درستی بپوشید. زانوبند مناسبی را انتخاب کنید که سطح خاصی از آسیب شما را پشتیبانی می کند و طبق دستور پزشک از زانوبند استفاده کنید تا آسیب به طور کامل برطرف شود.

اگر در حال گذراندن شرایط استفاده از زانوبند شفاف هستید، اما نمی دانید چگونه زانوبند را به درستی ببندید، در این مقاله نحوه قرار دادن زانوبند شفاف را توضیح خواهیم داد. پس تمام مطالب را دنبال کنید.

نوع مناسب بریس را برای داشتن زانوی سالم انتخاب کنید

نوع زانوبند طبی در نهایت به شدت آسیب بستگی دارد. اگر فقط یک پیچ خوردگی خفیف دارید، ممکن است به یک فشرده سازی ساده زانو نیاز داشته باشید. اگر آسیب یا پارگی مینیسک شما شدیدتر باشد، احتمالاً به زانوبند مفصلی تقویت شده با پلاستیک یا فلز نیاز خواهید داشت. شما باید با پزشک خود مشورت کنید، او می تواند شما را با بهترین مدل زانوبند طبی مناسب برای آسیب شما راهنمایی کند.

اندازه زانوی طبی مناسب را انتخاب کنید

مهم است که اندازه مناسب نرده را انتخاب کنید. از پزشک خود بخواهید که به شما کمک کند تا یک زانوبند طبی متناسب با شما بسازید، یا از او بخواهید به شما بگوید از کجا باید زانوبند طبی بخرید. ابتدا مطمئن شوید که مفاصل زانو شما وقتی زانو را روی آن می گذارید صاف باشند. تسمه ها و طناب ها را سریع و دقیق ببندید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : چک مارکر